Acte necesare la notar pentru specimen de semnatura

, Feb 14, 2011 | Adauga comentariu



Specimen de semnatura – documente necesare:

Acte de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport)

Dovada disponibilitatii denumirii se elibereaza de Oficiul Registrului Comertului de la Camera de pe langa Camera de Comert si Industrie a judetului respectiv sau a Municipiului Bucuresti, dupa caz, sau act constitutiv, act aditional sau orice act din care sa rezulte calitatea partii in societate pentru care isi depune specimenul de semnatura.

{lang: 'ro'}

Stiri Juridice in E-mail


Adresa dvs. de e-mail nu va fi folosita in alte scopuri si va puteti dezabona oricand.
Fiţi printre primii care vor afla despre cele mai noi ştiri juridice.
Înscrieţi-vă astăzi pentru a primi gratis buletinul nostru informativ!

Adaugati adresa de e-mail

Pareri si intrebari



Stiri Juridice in E-mail

Înscrieţi-vă astăzi pentru a primi gratis buletinul nostru informativ! Fiţi printre primii care vor afla despre cele mai noi ştiri juridice.

Adaugati adresa de e-mail

In Forum